Idag blir en halv jobbig dag.

Ja jag kan väl börja med att skiva om 90-Tals festen igår...Vi kom dit till halv sex då de började, alla stod typ i entrén på skolan och skulle "mingla" *inget för mig* ja ja vi gjorde väl de med varandra :D Sen efter sex blev det mat "tacos" de var ju gott sen blev det efterätt "glass" till maten att dricka var det mjölk, vatten eller äpple saft. Alltså festen var alkoholfri. Sen halv åtta skulle alla samlas upp  i aulan för att se liveband och dansa loss lita. Bandet var ju inte riktigt bra trummorna lät mest svårt att höra vad sångarna sjöng. Dom kunde ju faktiskt ha höjt ljudet på deras mickar men nej då.... Och vissa stod bara och hoppa som fjortisar själv bara satt man på en soffa och glodde och skämdes över alla som försökte dansa 90-tals dans eller vad dom nu sysslade med. Så kvart över åtta gav jag upp och åkte hem igen. Aldrig mer att jag går på någon fest som skolan fixar för det var fan precis som att gå på discot man hade i första klass :( Ja ja ja nog om det, för idag har vi en massa saker att hinna med, ska ju tömma hela köket och matrummet på möbler för imorgon kommer dom och river ut gamla golvet och ska spackla sen får vi se om dom hinner lägga in nya i morgon eller på tisdag.... Jag ska även försöka hinna ringa min bästa vän IVAR :D
Ha de bra så länge så ses vi väl snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0