Jaha

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva har ingen riktig ork idag känner jag. men en rad eller två har jag väl ork till.. Idag börja man skolan 14,10 men kom dit redan innan ett. ingen i skolan att prata med det var helt tomt på folk.. Ja ja skit i det när jag väl börjar så fick vi lita papper sen var det slut på den lektionen.. LÖNT att jag ens åkte dit :( Idag har jag fixat mig religion läxa som skulle varit klar i måndes... Dom ringde från dagis idag så mamma fick hämta han för han var ju dålig IGEN :( sen har jag lagat mat pannkakor :D *Mums* se diskat sen börja jag baka morotsmuffinskakor :D så nu e det bara till att vänta tills dom e klara om 50min sen in me nästa plåt sen ska man ju på med glasyren... Kommer stå hela natten... ha de gött................... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0