Skit....

Ja jag har väl glömt bort att skriva på ett tag, men känner att jag e inne i en dålig svacka vilket jag verkligen inte vill…… Mår dåligt i skolan pga vissa saker som blir sagda L Jag vet att jag inte ska ta åt mig men nu när jag inte e på topp så blir de tyvärr så… Jag hoppas dagen imorgon går snabbt, för idag fick jag en jävla huvudvärk i skolan och har haft ont i huvudet i några dagar till och från. Pallar inte me skiten.. så jag hoppas på en bättre dag imorgon.. Sitter i sängen och knappar data samtidigt som jag tittar tv och försöker slappna av äter choklad gör jag med.  A skit samma pallar inte skriva mer nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig hjärtat!

2010-02-18 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0