hej hej

Ja idag så tvättar jag och står i, vill så gärna träffa söt en sväng idag. Men jag vill även träffa bästa Ivis har pratat med han e säker en timme idag, hade jag bara haft pengar så hade jag åkt till han på en gång. Men som vanligt så har jag inte det :( VARFÖR ska man jämt vara fattig?? Hatar att vara utan pengar.... Jag saknar min Neo för varje sekund som går jag tror inte någon kan förstå smärtan jag går och bär på :( men men kanske kanske en dag så kanske det kan kännas lite lite bättre. Men NEo kommmer alltid vara NR 1 ingen kommer kunna ta hans plats.
Och nu någon rad om Peo, jag älskar min sambo över allt annat trots några motgångar, men det e ju sånt man aldrig kan komma ifrån. men vi kämpar och står i. så länge vi har varandra så kommer vi kämpa in till det sista, vi tillhör varandra :) Jag tror inte det finns något som kan sabba våran relation för vi har redan gått igenom det värsta ett par kan gå igenom :(

JAg älskar mina pågar Peo och Neo

Självklart älskar jag dom bästa med :)

Kommentarer
Postat av: Diana

De ni varit med om är de värsta som kan hända och som man verkligen inte tots skulle ske. jag har varit med om förlorat ett barn dock var jag bara i 6 e månaden men att föda fram de och sedan veta att det inte finns mer. dock är erat värre, men smärtan den e så hemsk, jag tror inte jag hade klarat av de ni gör om de hade skett en av mina barn ;/ Men så länge ni har varandra så tror jag ni fixar de. O er lille prins finns hos er hela tiden även om ni inte ser han. puss o kram

2010-06-13 @ 11:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0