Ivar :D

Ja nu har jag varit hos Ivar i 6dagar och har 5dagar kvar. Vi har det skit roligt här, men när Ivis e på jobb så e jag helt ensam vilket är väldigt jobbigt :( men jag klarar av det genom städning, diskning, tvättning mm ja hur ska man annars kunna fördriva tiden mitt ute i ingemanslandet? :D ikväll ska vi kanske fiska, det beror på hur trött Ivis e när han kommer hem från jobbet. men först ska vi väl äta något. Igår spela jag ju nintendo 8bitars ni anar inte hur roligt det spelet e :D Men ingen vill ju spela mot mig, hmmm jag fattar inte varför ;D Jo det e för att jag e jävligt bra på just de spelet :D Jag spöar skiten ur alla :D även och jag skulle vara full :D vilket Peo och Ivis vet för dom blev helt tokiga på mig för jag spöa dom när jag var skit full och titta med ett öga :D nä nog skrivet om tv-spel :D

Jag saknar alla där hemma och vill bara få åka hem, men snart får jag göra det. de ska bli så skönt att få komma hem :D ochdå ska Ivis sova hos oss :D längtar efter mina katter som fan. Ochså mår jag dåligt för jag inte kunnat hälsa på Neo på flera dagar jag e ju van vid att hälsa på varannan dag, Men jag får hälsa på när jag kommer hem.

Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer, men jag funderar på om jag ska börja skriva på mitt psykologi arbete tänkte jag skulle lämna in det efter sommaren vilket skulle gå bra att göra och då får jag behörighet i psykologi B har ju redan A :D

Neo är min underbara son som inte finns med oss längre på jorden
men han finns med oss i det andliga :D
Han e med oss överallt, vilket är skönt för då e jag ju ändå inte alltid ensam.
Jag saknar min solstråle mer än något annat, vet faktiskt inte vadjag ska göra utan han,
livet känns så tomt och meningslöst utan han.
Men jag försöker att leva på ändå, jag kämpar varje dag.
Ja jag försöker helt enkelt göra det bästa av situationen försöker se något positivt i det negativa.
Inte alltid så lätt men man får försöka vända och vrida på allt så man kan få det till det bättre.
Visst det finns inget positivt i Neos bortgång och inte i heller i dagarna man tvingas leva utan han,
men man måste försöka för att orka leva.
Visst känns vissa dagar så värdelösa så att jag skulle bara vilja ta mitt liv, men då vänder jag på det.
Vad tjänar det till om jag dör? Inget jag bara gör saken värre för dom runt om mig.
Dom/Vi mår ju redan så dåligt som det går och inte fan blir det bättre om jag går och tar mitt liv.
Nej då kämpar jag häldre in i det sista. Det stämmer mer in på min personlighet än att ge upp.
Så länge man orkar ska man kämpa, det e bara svaga människor som ger UPP lätt.
Visst är jag riktigt nere men jag klättrar uppåt för varje dag som går, men jag faller även ner igen dagar då jag mår sämre, men jag ger ALDRIG UPP.......................!

Nä nu har jag väl skrivit tillräkligt me skit så nu får det vara nog till nästa gång jag orkar skriva, ska försöka bli bättre på att skriva...

<3 Neo är solstrålen i mitt liv, och det är Neo som får mig att orka. <3
<3 Peo är en annan solstråle i mitt liv, och det är Peo som gör livet värt att leva. <3




<3 Neo mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: therese

Jag tycker du är otroligt stark! Jag är ganska säker på att jag hade hört till dom svaga som ger upp om jag var i dina skor.

2010-07-06 @ 21:09:46
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0