Bläää!

Nu är det 9 dagar kvar till BF och varje dag är tung och jobbig och inte blir det bättre av att dagarna går skit segt  Saknar min älskade prins Neo varje dag önska jag kunde vrida tillbaka klockan och se till så han hade fått rätt behandling från början.

Och så självklart gravid som jag är så har jag fått något fel i huvudet :D Jag står inte ut med tjocka, fula eller dryga personer. Bara stör mig på dom mer och mer varje dag som går, och jag skulle bara vilja tala om för dom hur fula, äckliga, tjocka och störiga mm dom är. Men då skulle dom nog bli så knäckta så det blivit säter nästa :D Fast då hade dom kanske gjort något åt det :D Visst jag är inte världens snyggaste men e fan så mycket snyggare än dom jag syftar på :D Och så kommer jag ju gå ner några kilo efter graviditeten :D

Ja ja jag skulle kunna skriva i evigheter om fula, tjocka, äckliga och störiga människor, men känner att jag stör mig så mycket så jag blir bara mer äcklad så det e nog fan bäst att sluta nu. Återkommer snart igen :D

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0