Ledsen ;(

Jag blir så ledsen på dig och mig själv.
Jag och Peo försöker göra vårt bästa för dig, men känns som du skiter i vilket ändå :(
Jag vet att det inte är roligt att gå i skolan och vissa dagar känns som skit, men man måste göra sitt bästa ändå.
Det drabbar ingen förutom dig själv och det verkar som om du inte kan förstå det alltid, utan skolan kommer du inte komma någonstans. Idagens läge är skolan så fruktansvärt viktig.
Visst själv har jag inte skött min skolgång, och det e mycket därför jag får ta igen det nu.
Och det suger att behöva göra det som 25 åring jag kommer vara mins 30 innan jag e klar med min skola :(
O hur jävla roligt tror du det e?
På dom år som jag lagt ner på skit och på ny skola mm kunde jag ha jobbat och haft en ljusare framtid, men nu får jag nöja mig med det jag har idag.
Visst jag är överlycklig för det jag har men jag och Peo kunde haft det bättre om jag bara haft en utbildning.
Vill inte ge dig massa skit vill bara få dig att förstå hur viktigt det är med skolan.
Vi älskar dig och vill bara se dig lyckas och att du ska må bra.

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0