Massa :)

Ja hela veckan har gått så jävla fort, har gjort en massa saker. Tvättat, städat, fixat disken och maten :D Känns skönt att ha gjort en massa. Jag har även börjat dricka hallonbladste, dom säger att det ska vara bra att dricka. Smakar skit men men det får gå ner, har i en skvätt citron och 2st sockerbitar så går de vägen. Men snacka om att det slår ut magen på en  Och idag har jag inte gjort ett skit känner mig helt nere, men som min sambo sa man måste inte göra saker varje dag. Vilket han har väldigt rätt i, ska ju faktiskt snart ha en liten. Och i morgon blir det inte mycket nyttigt gjort, för imorgon ska jag med till Falun och göra en (fjortis) sak som alla redan verkar gjort. Ja jag ska vara modell för en dag :S Men va fan det finns ju folk som ser ut som krockade skithus som åkt/åker iväg och tagit/tar bilder så varför skulle inte jag kunna ta min gravidmage?? Klart jag kan….! Ser ju inte för jävlig ut för att jag har en bebis i magen, snarare jävligt vacker :D Ja vi får väl se hur det går imorgon, jag åter kommer imorgon. Kanske har jag bilder, det beror på vad dom kostar, men någon bild vill jag ju ha ;D

Puss haj så länge!


Älskar min ängel Neo <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Du blev jätte fin på bilderna :) Kommer bebis snart eller?? hihi. Kram <3

2011-01-18 @ 09:32:07
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0