:s

Jaha vart ska man börja då?? Jag börjar med söndag den 16/1-11, då jag och några till var iväg på en fotografering i Falun (model lab) visst skrev väl i förra inlägget att det var typ bara fjortisar som gjorde det :) men fan var roligt det var :) det var hur roligt som helst, att bara få se alla olika människor där och hur alla såg ut mm jag fick mig då många sköna garv :D Fattar inte varför vissa verkligen ställer upp på det, jag var jävligt osäker på om jag verkligen skulle ställa upp eller ej. Men som tur var gjorde jag det, för när man fick syn på vissa så höll man ju på att DÖ av skratt :D Ja den dagen kommer jag då aldrig glömma. Och det var jätte skönt att bara få sitta där och bli sminkad, gör jag gärna fler gånger. Det var skönt att bli lite ompysslad :D Och sen själva fotograferingen gick väldigt bra, dom skulle ta ca 60 bilder på en det blev 49, visst alla var väl inte toppen men jag köpte alla bilder. Tack vare super snälla Hajda <3 kunde jag handla dom, jag själv får ju inte på faktura så hon var snäll och tog mina på sitt konto. Först satt jag och skulle välja ut dom 10bästa bilderna, vilket var super svårt. För tio bilder skulle bli 2000kr men så läste jag att tog man alla sina bilder så skulle det bli 2400kr så självklart gjorde jag det, ångrar mig inte ett skit för dom var verkligen bra :D Lite väl dyrt kanske men det finns ju ingen chans att ta såna bilder hemmasjälv, för man har ju inte tillgång till den ljusuppsättningen eller såna blixtrar som behövs. Så det var faktiskt värt de. Jag funderar faktiskt på att göra det till sommaren tillsammans med Sis :D Ja nog om det. Jag som börja drick sånt jävla äckligt te bara för att få igång lite mer värkar, ja då slutar dom typ helt :) Snacka om att jag e helt jävla besviken så nu ska jag ge fan i det i 1-2dagar och se vad som händer. Hoppas på att dom ska komma tillbaka FORT :D I måndes så var jag och älskling ner och äntligen fixa oss lite försäkringar på oss själv och på bebisen :D Jag har ju inte varit försäkrad på flera år :s så det e nog dags nu.. Igår tisdag så var jag ner en vända på stan med Patrik och fikade och snacka massa skit :D alltid lika trevligt :D och idag onsdag så har jag varit på MVC och kollat läget med bebisen :D den mår bra och växer som den ska, önskar bara att den kunde kommit ut med tanke på alla smärtor jag har och har haft nu dom senaste månaderna. Men desto mer jag önskar att vattnet går desto längre tid tar det :s men men den kommer när den kommer :) och så har Sussi varit här idag och druckit kaffe sen var vi ner på stan och skulle handla en belly bandit men det fanns tydligen inte att köpa i den affären som det stod på nätet så nu får jag beställa den istället. Sen tog man en snabb vila sen var de upp och fixa med disken och börja med maten, idag blev det kalops *mums* mormors recept :D i morgon får vi se vad dagen har att erbjuda, synd bara jag går så jävla dåligt funderar på att ta en sväng på affären. Kanske kan gå dit och ta bussen hem, ja ja vi får se vad som händer. Nä fy fan nu tror jag att jag fått med mig det mesta som jag velat skriva om dagarna som gått, så nu blir det snart sängen och hoppas på en relativt bra natt.

Tack o god natt….



Neo min älskade Neo han är/var mitt allt ingen/inget kommer någonsin kunna ersätta han.
Neo är det allra finaste jag någonsin upplevt.
Neo är solstrålen i mitt liv.
Neo du är den vakraste änlen som finns.
Neo mamma älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0